Dobrze dobrany trening to podstawa zdrowia i kontroli sylwetki






W Centrum Treningowym Ślęza na ponad 200 m² powierzchni znajdziecie różnorodną ofertę zajęć sportowych i rekreacyjnych

Dzięki nim łatwo zadbać o zdrowe i silne ciało, zgubić zbędne kilogramy, jak również wyćwiczyć prawidłową postawę i zapobiegać schorzeniom wynikającym z siedzącego trybu życia.

Doskonałe wyposażenie naszego kompleksu nawet największego sceptyka przekona do podjęcia zdrowego wysiłku i pracy nad kondycją. Wyposażona w sprawdzone i profesjonalne maszyny siłownia umożliwi klientom efektywne rzeźbienie sylwetki oraz wzmocnienie wybranych partii mięśniowych. Strefa ćwiczeń kardio pomoże skutecznie poprawić kondycję i zadbać o lepszą wydajność układu krążeniowo-oddechowego.

Do wyboru mamy wachlarz specjalności treningowych – od spokojnej jogi, przez klasyczne treningi siłowe w nowoczesnej siłowni, intensywne zajęcia Cross Training, aż po ćwiczenia wytrzymałościowe w ramach indoor cycling. W przygotowaniu jest także sala do zajęć pilates oraz pomieszczenie dla sekcji tanecznej.


Zajęcia Grupowe



grafik_jesień_2018_LQ
Aktywna mama i dziecko

Program ten to ogólnorozwojowy trening grupowy skierowany do Pań po porodzie. W programie zajęć uwzględniamy zmiany jakie zaszły w przebiegu 9 miesięcy ciąży pod kątem niwelacji niekorzystnych zmian tj. np.: wzrost wagi, bóle kręgosłupa, zmiana symetrii ciała. Podczas zajęć pracujemy nad: poprawą ogólnej wydolności organizmu, wyrównaniu napięć mięśniowych, wysmukleniem sylwetki, poprawą postawy ciała, niwelację bólu kręgosłupa i wzrostem świadomości pracy ciała.


Breakdance KIDS

Breakdance KIDS to specjalne zajęcia taneczne dla dzieci w wieku od 7 do 13 lat. To połączenie elementów siłowo - sprawnościowych, akrobatyki i gimnastyki. Taniec ten pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, powstał w dzielnicy Bronx w Nowym Jorku na przełomie lat 70. Na zajęciach będzie można poznać między innymi następujące elementy tańca: Toprock, Drop, Footwork, Power move, Freeze i wiele innych. Świetne zajęcia kształtujące poczucie rytmu, kontrolę nad własnym ciałem oraz dające wiele satysfakcji dzieciom. Zajęcia prowadzi pasjonat tańca Bboy Minkin.


Prowadzący: Marcin Minkina
Cellu stop

Cellu stop to zajęcia ujędrniające całe ciało, w szczególności części ciała narażone na pojawienie się cellulitu (brzuch, uda, pośladki). Zajęcia pobudzają procesy spalania tkanki tłuszczowej, modelują sylwetkę (praca odbywa się ze sprzętem fitnessowym oraz przy użyciu małych obciążeń), wspomagają proces antycellulitowy i co najważniejsze przyczyniają się do zachowania świetnej sylwetki bez tzw. „pomarańczowej skórki”.


Prowadząca: Kasia B.
Cross Training

Trening odbywający się na specjalnie przygotowanej sali. Cross Training to uniwersalny program dla wszystkich, niezależnie od poziomu sprawności i doświadczenia. Podczas treningu samodzielne dopasowujemy go naszych możliwości poprzez modyfikacje czasu wykonania ćwiczenia, ilości powtórzeń, intensywności itp. Jeśli jesteś amatorem sportu, chcesz zrzucić kilka kilogramów lub szukasz aktywności, która przygotuje Cię na wyzwania dnia codziennego, a w dodatku nie masz czasu na wielogodzinne wizyty na siłowni, Cross Training jest właśnie dla Ciebie! Różnorodne i ciekawe ćwiczenia aktywizujące wszystkie partie mięśni sprawią, że w stu procentach zaangażujesz się w zajęcia. Efektem treningu będzie harmonijnie wyrzeźbiona sylwetka oraz satysfakcja z zabawy i nauki w gronie ludzi podobnie jak Ty nastawionych na osiągnięcie celu.


Prowadzący: Marcin Hołodniuk, Robert Stwiertnia
Cross woman

Cross woman to zajęcia cross specjalnie zmodyfikowane w celu kształtowania kobiecych kształtów, skoncentrowane na angażowaniu partii mięśniowych szczególnie ważnych dla kobiet: brzuch, uda, pośladki, ramiona. To zajęcia idealne na rozpoczęcie swojej przygody z aktywnością. Zajęcia tylko dla kobiet bez względu na poziom zaawansowania.


Prowadząca: Maja Rymarska
Express BRZUCH

Express BRZUCH to skondensowany pakiet ćwiczeń dla mięśni brzucha. Zajęcia trwają 30 minut. Zajęcia skoncentrowane na ćwiczeniu mięśni brzucha idealnie wzmocnią oraz podkreślą sylwetkę płaskiego brzucha


Fit Ball

Fit Ball to trening wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Doskonałe rezultaty pracy nad ciałem dzięki niestabilnej powierzchni piłki, która u uczestników wymusza świadomą pracę, technikę i szukanie tzw. balansu ciała. Trening z piłką to połączenie efektów wzmacniających mięśnie, korekcyjnych, stabilizujących i odciążających stawy kręgosłupa. Celem zajęć jest wzmocnienie głębokich mięśni ciała odpowiedzialnych za piękną sylwetkę, wyprostowaną postawę. Trening dla wszystkich.


Prowadząca: Kasia Bączyk
Hip Hop Dance KIDS

Hip hop dance KIDS - widzisz, że Twoje dziecko ma dużo energii? Jest dynamiczne oraz chętnie wyraża swoje emocje poprzez muzykę? Zapisz je na zajęcia z hip-hopu! Najważniejszymi cechami tego stylu są: luz, spontaniczność oraz żywiołowość. Zajęcia dla dzieci od 7 do 13 roku życia. Na zajęciach uczymy zapamiętania prostych układów tanecznych, ale również w formie zabawy uczymy się kreatywnego poruszania w tańcu. Hip-hop jest tańcem żywiołowym, nastawionym na ekspresję oraz wyzwalanie energii. Zajęcia prowadzi uśmiechniętą przebojowa instruktorka Dominika, która swoja pasją do tańca zaraza uczniów.


Prowadząca: Dominika Jasińska
Indoor Cycling

Indoor cycling Treningi indoor cycling - znane również jako spin, spinning lub power bike - motywują uczestników do maksymalnego wysiłku w atmosferze wspierającej grupy. Każdy chętny do sprawdzenia swoich sił na rowerze stacjonarnym otrzymuje do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt z wieloma możliwościami ustawień i dopasowania do swoich potrzeb. Dynamiczny trening na rowerze wzbogacony odpowiednią muzyką i efektami świetlnymi świetnie stymuluje oraz pozwala na lepsze poznanie możliwości naszego ciała i skuteczne ich polepszanie. Podczas indoor cycling spalisz dużą ilość kalorii, pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej i wyrzeźbisz piękne mięśnie nóg i pośladków, nie obciążając przy tym stawów.


Prowadzący: Joanna Augustyn, Gosia Refcio, Piotr Mękarski, Piotr Łuszczki
Iron Kids

Iron Kids to trening funkcjonalny dla dzieci, opracowany przez instruktorów fitness, trenerów personalnych, pedagogów oraz specjalistów rehabilitacji ruchowej i fizjoterapii. Jest to wszechstronny trening ogólnorozwojowy z elementami gimnastyki sportowej, lekkiej atletyki oraz akrobatyki. Zajęcia rozwijają wszystkie cechy motoryczne, koordynację ruchową, równowagę mięśniową, zapobiegają wadom postawy, uczą prawidłowych nawyków ruchowych.


Prowadzący: Marcin Minkina
Joga

Zajęcia jogi prowadzone pod okiem doświadczonych instruktorów, pomogą znaleźć energię dla ciała i oczyścić umysł po intensywnym dniu w pracy. Dzięki naukom prawidłowego oddychania i harmonizowania z nim ruchów, w łatwy sposób osiągniesz wewnętrzny spokój i radość. Praktykując jogę rozluźniasz napięte stresem mięśnie oraz przywrócisz postawie lekkość i siłę. Poszczególne asany (postawy w jodze) mogą być wykonywane na każdym poziomie sprawności czy elastyczności ciała. W miarę praktyki zakresy ćwiczących osób powiększają się stopniowo i pomagają przekraczać kolejne granice. Ponieważ forma zajęć pozwala na indywidualne podejście do uczestników, ich potrzeby i oczekiwania stawiamy zawsze na pierwszym miejscu, bez względu na to w jakim są wieku i ile wiedzą o jodze.


Prowadzący: Bartosz Ślusarski
Kettlebell Fit Workout

Kettlebells to zajęcia, w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń - zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało. Zajęcia polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym.


Prowadzący: Robert Stwiertnia
Mobility Flow

Mobility flow to najnowszy trend na rynku fitness. Program oparty jest o ćwiczenia kalisteniczne oraz naturalne ruchy zwierząt. Obciążeniem jest wyłącznie ciało trenującego. Specjalnie opracowana sekwencja ćwiczeń, modeluje i uelastycznia sylwetkę. W trakcie godzinnych ćwiczeń można spalić nawet 600 kcal. Animal move zawiera w sobie elementy treningu siłowego, akrobatyki, Capoeiry oraz jogi, łącząc wszystko w płynny, taneczno-gimnastyczny ruch, tzw. flow. Program zawiera także elementy ćwiczeń wzmacniających i stabilizujących kręgosłup. Wielopłaszczyznowe ruchy skutkują większą świadomością pracy z ciałem. Trening poprawia mobilność, elastyczność, stabilność, siłę, wytrzymałość oraz koordynacje nerwowo-mięśniową./p>
Prowadzący: Marcin Minkina

Parkour KIDS

Parkour KIDS to nie tylko sztuka przemieszczania, której nauczysz się na treningu, to także umiejętność pokonywania wszystkich przeszkód na swojej drodze tak jak w życiu. To ogólnorozwojowa aktywność sportowa, która polega na nieustannym rozwoju i poprawianiu wszystkich cech motorycznych, a której główną ideą jest pokonywanie otaczających nas przeszkód, wspinaczki, biegania, balansowania itd. W największej mierze aktywność oparta jest o trening z obciążeniem jedynie własnego ciała – kalistenikę. Parkour jest takim wyjątkowym tworem, który zmusza do rozwoju własnego ciała i umysłu, ale znacznie umniejsza negatywne efekty rywalizacji. Zajęcia dla dzieci od 7 roku życia.


Prowadzący: Jacek Komorowski/Mariusz Sobala
Pilates

Pilates bezpieczny i skuteczny system ćwiczeń. Wymaga niezwykłej współpracy umysłu i ciała. Technika ta jest idealna dla osób z bólami kręgosłupa, usprawnianych po wypadkach. Cel: tworzenie prawidłowych wzorców ruchowych. Ćwicząc Pilates ciało uzyskuje właściwą jędrność i elastyczność, brzuch staje się bardziej płaski, kończyny dłuższe, plecy mocniejsze, sylwetka staje się smukła jak u tancerza. Zajęcia przeznaczone dla osób w każdym wieku. Ćwiczenia dostosowane są do indywidualnych możliwości, rozwijają sylwetkę pełną wdzięku i elegancji doprowadzając ciało do pełnej sprawności.


Prowadząca:Kamila Cedler
Roboklocki

Roboklocki - chcesz połączyć naukę ze świetną zabawą? Chcesz zbudować robota dinozaura oraz za pomocą komputera zaprogramować go tak żeby chodził lub przenosił klocki? To świetne zajęcia na, których uczymy się poprzez zabawę. Kreatywne myślenie, szczypta wiedzy, super atmosfera i niezapomniane emocje. Zajęcia dla dzieci od 6 roku życia. Na zajęcia obowiązuje osobny karnet.

Stretching

Stretchingjest metodą ćwiczeń, która polega na rozciąganiu i rozluźnianiu całego ciała. Podczas stretchingu rozciągamy mięśnie szyi, ramion, pleców, tułowia, pośladków, nóg oraz stóp. To zajęcia dla wszystkich i w każdym wieku. Przede wszystkim jest polecany osobom, które wiele czasu spędzają w jednej pozycji np. osoby pracujące przy biurku lub w pozycji stojącej. Równie ważny jest dla tych, którzy wiele godzin poświęcają na trening. Dzięki stretchingowi nie tylko się zrelaksujesz, ale również uchronisz się przed niebezpiecznymi kontuzjami. Stretching jest konieczny dla zachowania równowagi napięć mięśniowych. To skuteczna metoda zwiększenia zakresu ruchomości w stawach i poprawienia elastyczności mięśni.


Prowadzący:Kasia Bączyk, Piotr Łuszczki
Strength class

Strength class chcesz poprawić swoją siłę, nauczyć się techniki ćwiczeń z ciężarami oraz obciążeniem własnego ciała, poznać metody treningowe budowania siły, te zajęcia to idealny wybór dla Ciebie. Metodologia zajęć oparta na bazie sprawdzonych przez naszych trenerów planach treningowych. Zajęcia dla wszystkich.


Prowadząca:Marcin H.
Strength interval

Strength interval to siłowy trening interwałowy o wysokiej intensywności, poprawiający kondycję. Najlepszy rodzaj ćwiczeń dla osób, które chcą w maksymalnie krótkim czasie spalić tkankę tłuszczową. Trening łączy w sobie cykl budowania siły, mocy, zasady plyometryki i cardio. Pod koniec zajęć odbywa się intensywny core trening (ćwiczenia brzucha). Podczas zajęć wykorzystywane są m.in. sztangi i ciężarki, co wzbogaca trening i podnosi jego poziom, angażuje wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia przyspieszają metabolizm, dzięki czemu tkanka tłuszczowa spalana jest przez wiele godzin po treningu. Dodatkowo trening stymuluje produkcję hormonu wzrostu, który redukuje tkankę tłuszczową i pozwala wysmuklić mięśnie.


Prowadząca: Kasia Bączyk, Piotr Łuszzki
Trening obwodowy

Trening obwodowy - tu nie ma nudy i czas u na obijanie. Ćwiczenia są tak dobrane, aby każdy uczestnik popracował nad niedoskonałościami swojej sylwetki. Trening ten polega na zastawieniu kilku ćwiczeń na różne partie ciała i ułożeniu ich w formie obwodu. Takich ćwiczeń może być od 5-10, a nawet 15. Ponadto trening na obwodzie koła dodaje motywacji. Podczas trwania treningów obwodowych uczestnicy widzą siebie nawzajem i dodają sobie energii, wspierają się. W taki sposób możemy wykonać przykładowo 2 lub 3 obwody. Ogromną zaletą treningu obwodowego jest wszechstronność ćwiczeń. Ćwiczenia angażują zarówno górne i dolne partie mięśniowe oraz mięśnie brzucha. Na treningu obwodowym, spalamy tkankę tłuszczową, przyspieszamy metabolizm organizmu, zwiększamy wydolność, wzmacniamy całe ciało. Trening dla wszystkich.


Prowadzący: Maja Rymarska, Michał Łazowy
Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny wykorzystujący głównie obciążenie własnego ciała, skoncentrowany na wzmacnianiu głębokiej warstwy mięśni posturalnych. Trening stacyjny z wykorzystaniem dodatkowych przyborów i przyrządów. To bardzo ciekawa forma aktywności fizycznej, bo różnorodność ćwiczeń sprawia, że każde zajęcia są inne i nie ma nudy. Proponowane ćwiczenia mają poprawić nasze funkcjonowanie w życiu codziennym - wchodzenie po schodach, dobiegnięcie do autobusu czy tramwaju nie będzie dla nas żadnym problemem..


Prowadzący: Robert Stwiertnia
TRX

TRX to trening funkcjonalny, gdzie ćwiczymy z ciężarem własnego ciała przy pomocy specjalnych pasów. Trenując całe ciało, poruszamy wszystkie najważniejsze mięśnie, pozwalając im na równomierny rozwój. Co ważne, nie dokładamy sztucznych obciążeń, tak więc stawy i kręgosłup mogą się rozwijać i wzmacniać w prawidłowym tempie. Ćwicząc z TRX będziecie mieli ładnie zbudowane i wyrzeźbione ciało, będziecie zdrowsi, lżejsi, zwinniejsi i szczęśliwsi. Panowie mogą podjąć wyzwanie osiągnięcia upragnionego „kaloryfera”, zaś panie nie muszą się obawiać nadmiernego rozrostu mięśni: Wasze ciało zgubi to, co jest mu zbędne. To wszystko dzięki specjalnym treningom opartym o ćwiczenia z ciężarem własnego ciała.


Prowadzący: Robert Stwiertnia
Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup to specjalistyczny trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, kształtowaniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Poprawa wydolności mięśni brzucha, pleców i pośladków, angażuje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosTytułłupa, a co za tym idzie zapobiega powstawaniu lub nawrotom bólów. Zajęcia skierowane zwłaszcza osób prowadzących siedzący tryb życia.


Prowadząca: Maja Rymarska
X Turbospalanie

Jeśli chcesz schudnąć to te zajęcia są idealne dla Ciebie! Ten trening to kombinacja ćwiczeń cardio i wzmacniania, dzięki czemu efekty są dużo szybsze niż przy innych treningach redukcyjnych. Ponadto trening ten w znacznym stopniu przyspiesza metabolizm organizmu, co zwiększa naszą podstawową przemianę materii. Taki przyspieszony metabolizm W trakcie treningu X TURBOSPALANIE możesz spalić kilkaset kalorii. Trening bardzo wymagający.


Prowadząca: Kasia Bączyk
Zumba

Zumba to jednocześnie świetny trening o charakterze interwałowym, trening aerobowy, wytrzymałościowy oraz cardio. Naprzemienne wolniejsze i szybsze rytmy sprzyjają spalaniu tkanki tłuszczowej, a elementy zaczerpnięte z aerobiku świetnie rzeźbią i wysmuklają sylwetkę. Unikalna atmosfera zabawy jest źródłem endorfin i daje niesamowitą energię.