Dobrze dobrany trening to podstawa zdrowia i kontroli sylwetki






W Centrum Treningowym Ślęza na ponad 200 m² powierzchni znajdziecie różnorodną ofertę zajęć sportowych i rekreacyjnych

Dzięki nim łatwo zadbać o zdrowe i silne ciało, zgubić zbędne kilogramy, jak również wyćwiczyć prawidłową postawę i zapobiegać schorzeniom wynikającym z siedzącego trybu życia.

Doskonałe wyposażenie naszego kompleksu nawet największego sceptyka przekona do podjęcia zdrowego wysiłku i pracy nad kondycją. Wyposażona w sprawdzone i profesjonalne maszyny siłownia umożliwi klientom efektywne rzeźbienie sylwetki oraz wzmocnienie wybranych partii mięśniowych. Strefa ćwiczeń kardio pomoże skutecznie poprawić kondycję i zadbać o lepszą wydajność układu krążeniowo-oddechowego.

Do wyboru mamy wachlarz specjalności treningowych – od spokojnej jogi, przez klasyczne treningi siłowe w nowoczesnej siłowni, intensywne zajęcia Cross Training, aż po ćwiczenia wytrzymałościowe w ramach indoor cycling. W przygotowaniu jest także sala do zajęć pilates oraz pomieszczenie dla sekcji tanecznej.


Zajęcia Grupowe



grafik_jesień_2018_LQ_0.3
Cross Training

Trening odbywający się na specjalnie przygotowanej sali. Cross Training to uniwersalny program dla wszystkich, niezależnie od poziomu sprawności i doświadczenia. Podczas treningu samodzielne dopasowujemy go naszych możliwości poprzez modyfikacje czasu wykonania ćwiczenia, ilości powtórzeń, intensywności itp. Jeśli jesteś amatorem sportu, chcesz zrzucić kilka kilogramów lub szukasz aktywności, która przygotuje Cię na wyzwania dnia codziennego, a w dodatku nie masz czasu na wielogodzinne wizyty na siłowni, Cross Training jest właśnie dla Ciebie! Różnorodne i ciekawe ćwiczenia aktywizujące wszystkie partie mięśni sprawią, że w stu procentach zaangażujesz się w zajęcia. Efektem treningu będzie harmonijnie wyrzeźbiona sylwetka oraz satysfakcja z zabawy i nauki w gronie ludzi podobnie jak Ty nastawionych na osiągnięcie celu.


Prowadzący: Marcin Hołodniuk, Robert Stwiertnia
Cross woman

Cross woman to zajęcia cross specjalnie zmodyfikowane w celu kształtowania kobiecych kształtów, skoncentrowane na angażowaniu partii mięśniowych szczególnie ważnych dla kobiet: brzuch, uda, pośladki, ramiona. To zajęcia idealne na rozpoczęcie swojej przygody z aktywnością. Zajęcia tylko dla kobiet bez względu na poziom zaawansowania.


Prowadząca: Maja Rymarska
Hip - hop tabata

Hip - hop tabata to zajęcia cardio, które łączą wzmacnianie z elementami nowoczesnego tańca Hip Hop. Zajęcia dla każdego w formie treningu interwałowego. Setki spalonych kalorii, świetna zabawa w połączeniu z dobrą muzyką to mieszanka wybuchowa.


Prowadząca: Kasia Bączyk
Indoor Cycling

Indoor cycling Treningi indoor cycling - znane również jako spin, spinning lub power bike - motywują uczestników do maksymalnego wysiłku w atmosferze wspierającej grupy. Każdy chętny do sprawdzenia swoich sił na rowerze stacjonarnym otrzymuje do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt z wieloma możliwościami ustawień i dopasowania do swoich potrzeb. Dynamiczny trening na rowerze wzbogacony odpowiednią muzyką i efektami świetlnymi świetnie stymuluje oraz pozwala na lepsze poznanie możliwości naszego ciała i skuteczne ich polepszanie. Podczas indoor cycling spalisz dużą ilość kalorii, pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej i wyrzeźbisz piękne mięśnie nóg i pośladków, nie obciążając przy tym stawów.


Prowadzący: Joanna Augustyn, Gosia Refcio, Piotr Mękarski, Piotr Łuszczki
Iron Kids

Iron Kids to trening funkcjonalny dla dzieci, opracowany przez instruktorów fitness, trenerów personalnych, pedagogów oraz specjalistów rehabilitacji ruchowej i fizjoterapii. Jest to wszechstronny trening ogólnorozwojowy z elementami gimnastyki sportowej, lekkiej atletyki oraz akrobatyki. Zajęcia rozwijają wszystkie cechy motoryczne, koordynację ruchową, równowagę mięśniową, zapobiegają wadom postawy, uczą prawidłowych nawyków ruchowych.


Prowadzący: Marcin Minkina
Joga

Zajęcia jogi prowadzone pod okiem doświadczonych instruktorów, pomogą znaleźć energię dla ciała i oczyścić umysł po intensywnym dniu w pracy. Dzięki naukom prawidłowego oddychania i harmonizowania z nim ruchów, w łatwy sposób osiągniesz wewnętrzny spokój i radość. Praktykując jogę rozluźniasz napięte stresem mięśnie oraz przywrócisz postawie lekkość i siłę. Poszczególne asany (postawy w jodze) mogą być wykonywane na każdym poziomie sprawności czy elastyczności ciała. W miarę praktyki zakresy ćwiczących osób powiększają się stopniowo i pomagają przekraczać kolejne granice. Ponieważ forma zajęć pozwala na indywidualne podejście do uczestników, ich potrzeby i oczekiwania stawiamy zawsze na pierwszym miejscu, bez względu na to w jakim są wieku i ile wiedzą o jodze.


Prowadzący: Bartosz Ślusarski
Kettlebell Fit Workout

Kettlebells to zajęcia, w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń - zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało. Zajęcia polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym.


Prowadzący: Robert Stwiertnia
Pilates

Pilates bezpieczny i skuteczny system ćwiczeń. Wymaga niezwykłej współpracy umysłu i ciała. Technika ta jest idealna dla osób z bólami kręgosłupa, usprawnianych po wypadkach. Cel: tworzenie prawidłowych wzorców ruchowych. Ćwicząc Pilates ciało uzyskuje właściwą jędrność i elastyczność, brzuch staje się bardziej płaski, kończyny dłuższe, plecy mocniejsze, sylwetka staje się smukła jak u tancerza. Zajęcia przeznaczone dla osób w każdym wieku. Ćwiczenia dostosowane są do indywidualnych możliwości, rozwijają sylwetkę pełną wdzięku i elegancji doprowadzając ciało do pełnej sprawności.


Prowadząca:Kamila Cedler
Stretching

Stretchingjest metodą ćwiczeń, która polega na rozciąganiu i rozluźnianiu całego ciała. Podczas stretchingu rozciągamy mięśnie szyi, ramion, pleców, tułowia, pośladków, nóg oraz stóp. To zajęcia dla wszystkich i w każdym wieku. Przede wszystkim jest polecany osobom, które wiele czasu spędzają w jednej pozycji np. osoby pracujące przy biurku lub w pozycji stojącej. Równie ważny jest dla tych, którzy wiele godzin poświęcają na trening. Dzięki stretchingowi nie tylko się zrelaksujesz, ale również uchronisz się przed niebezpiecznymi kontuzjami. Stretching jest konieczny dla zachowania równowagi napięć mięśniowych. To skuteczna metoda zwiększenia zakresu ruchomości w stawach i poprawienia elastyczności mięśni.


Prowadzący:Kasia Bączyk, Piotr Łuszczki
Strength interval

Strength interval to siłowy trening interwałowy o wysokiej intensywności, poprawiający kondycję. Najlepszy rodzaj ćwiczeń dla osób, które chcą w maksymalnie krótkim czasie spalić tkankę tłuszczową. Trening łączy w sobie cykl budowania siły, mocy, zasady plyometryki i cardio. Pod koniec zajęć odbywa się intensywny core trening (ćwiczenia brzucha). Podczas zajęć wykorzystywane są m.in. sztangi i ciężarki, co wzbogaca trening i podnosi jego poziom, angażuje wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia przyspieszają metabolizm, dzięki czemu tkanka tłuszczowa spalana jest przez wiele godzin po treningu. Dodatkowo trening stymuluje produkcję hormonu wzrostu, który redukuje tkankę tłuszczową i pozwala wysmuklić mięśnie.


Prowadząca: Kasia Bączyk, Piotr Łuszzki
Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny wykorzystujący głównie obciążenie własnego ciała, skoncentrowany na wzmacnianiu głębokiej warstwy mięśni posturalnych. Trening stacyjny z wykorzystaniem dodatkowych przyborów i przyrządów. To bardzo ciekawa forma aktywności fizycznej, bo różnorodność ćwiczeń sprawia, że każde zajęcia są inne i nie ma nudy. Proponowane ćwiczenia mają poprawić nasze funkcjonowanie w życiu codziennym - wchodzenie po schodach, dobiegnięcie do autobusu czy tramwaju nie będzie dla nas żadnym problemem..


Prowadzący: Robert Stwiertnia
Tabata + brzuch

Tabata + brzuch czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć wykonujemy od 3 do 5 takich interwałów. Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.
W końcowej części zajęć odbywa się specjalny blok ćwiczeń na mięśnie brzucha, tak aby maksymalnie zaangażować tą partię ciała do działania, spalić tkankę tłuszczową z okolic brzuch oraz wymodelować mięśnie.


Prowadząca:Maja R.
TRX

TRX to trening funkcjonalny, gdzie ćwiczymy z ciężarem własnego ciała przy pomocy specjalnych pasów. Trenując całe ciało, poruszamy wszystkie najważniejsze mięśnie, pozwalając im na równomierny rozwój. Co ważne, nie dokładamy sztucznych obciążeń, tak więc stawy i kręgosłup mogą się rozwijać i wzmacniać w prawidłowym tempie. Ćwicząc z TRX będziecie mieli ładnie zbudowane i wyrzeźbione ciało, będziecie zdrowsi, lżejsi, zwinniejsi i szczęśliwsi. Panowie mogą podjąć wyzwanie osiągnięcia upragnionego „kaloryfera”, zaś panie nie muszą się obawiać nadmiernego rozrostu mięśni: Wasze ciało zgubi to, co jest mu zbędne. To wszystko dzięki specjalnym treningom opartym o ćwiczenia z ciężarem własnego ciała.


Prowadzący: Robert Stwiertnia
Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup to specjalistyczny trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, kształtowaniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Poprawa wydolności mięśni brzucha, pleców i pośladków, angażuje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, a co za tym idzie zapobiega powstawaniu lub nawrotom bólów. Zajęcia skierowane zwłaszcza osób prowadzących siedzący tryb życia.


Prowadząca: Maja Rymarska
X Turbospalanie

Jeśli chcesz schudnąć to te zajęcia są idealne dla Ciebie! Ten trening to kombinacja ćwiczeń cardio i wzmacniania, dzięki czemu efekty są dużo szybsze niż przy innych treningach redukcyjnych. Ponadto trening ten w znacznym stopniu przyspiesza metabolizm organizmu, co zwiększa naszą podstawową przemianę materii. Taki przyspieszony metabolizm W trakcie treningu X TURBOSPALANIE możesz spalić kilkaset kalorii. Trening bardzo wymagający.


Prowadząca: Kasia Bączyk