parallax background
 
 
 
 
 
 
 
 

Dobrze dobrany trening to podstawa zdrowia i kontroli sylwetki


W Centrum Treningowym Ślęza na ponad 200 m² powierzchni znajdziecie różnorodną ofertę zajęć sportowych i rekreacyjnych

Dzięki nim łatwo zadbać o zdrowe i silne ciało, zgubić zbędne kilogramy, jak również wyćwiczyć prawidłową postawę i zapobiegać schorzeniom wynikającym z siedzącego trybu życia.

Doskonałe wyposażenie naszego kompleksu nawet największego sceptyka przekona do podjęcia zdrowego wysiłku i pracy nad kondycją. Wyposażona w sprawdzone i profesjonalne maszyny siłownia umożliwi klientom efektywne rzeźbienie sylwetki oraz wzmocnienie wybranych partii mięśniowych. Strefa ćwiczeń kardio pomoże skutecznie poprawić kondycję i zadbać o lepszą wydajność układu krążeniowo-oddechowego.

Doskonałe wyposażenie naszego kompleksu nawet największego sceptyka przekona do podjęcia zdrowego wysiłku i pracy nad kondycją. Wyposażona w sprawdzone i profesjonalne maszyny siłownia umożliwi klientom efektywne rzeźbienie sylwetki oraz wzmocnienie wybranych partii mięśniowych. Strefa ćwiczeń kardio pomoże skutecznie poprawić kondycję i zadbać o lepszą wydajność układu krążeniowo-oddechowego.


Zajęcia Grupowe


WOD MORNING - na każdym treningu przygotujemy dla Was niespodziankę w postaci tzw.(workout of the day) czyli około 20 min. Ciągłej pracy, która sprawi ze Twój dzień stanie się lepszy i będziesz miał sile i energię do działania

WOD MORNING - na każdym treningu przygotujemy dla Was niespodziankę w postaci tzw.(workout of the day) czyli około 20 min. Ciągłej pracy, która sprawi ze Twój dzień stanie się lepszy i będziesz miał sile i energię do działania

TRENING FUNKCJONALNY - trening ten jak sama nazwa wskazuje, ukierunkowany jest na funkcjonalność ćwiczeń, które ułatwia nam wykonywanie codziennych czynności i pozwolą uniknąć kontuzji. Podczas tego treningu, zestaw ćwiczeń będzie angażował jak najwięcej grup mięśniowych.

TRENING OBWODOWY - czyli trening podczas którego wykonujemy ćwiczenia jedno po drugim, z przerwami pomiędzy nimi lub bez. W zależności od typu treningu będziemy sobie określać ilość powtórzeń w seriach lub czas pracy


TRENING SIŁOWY - to rodzaj wysiłku, dzięki któremu możesz wzmocnić i wyrzeźbić całe swoje ciało. Wykonując go regularnie wymodelujesz sylwetkę i pozbędziesz się zbędnych kilogramów. Oczywiście przy odpowiedniej diecie możesz także rozbudować swoje mięśnie ale to długi i ciężki proces, a więc śmiało drogie Panie!

WOD CROSS - jest to połączenie treningu siłowego i kondycyjnego, do których dodane zostały także elementy gimnastyki a nawet i kalisteniki. Wykonywanie tych ćwiczeń występuje w sposób intensywny z jak najkrótszymi przerwami. Ten trening pozwoli Ci wyrobić sile, wytrzymałość, szybkość, gibkość, a także i sprawność.

STEP CARDIO - to forma zajęć fitness do których wykorzystywać będziemy platformę zwaną „Stepem”. Zajęcia te polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Na tym treningu nie dość ze będziesz się świetnie bawić to przy okazji wzmocnisz i wyrzeźbisz swoje ciało, spalając masę kalorii.

TRENING Z GUMAMI OPOROWYMI - na tym treningu będziemy wykonywać ćwiczenia z użyciem różnych gum oporowych. Będziemy angażować jak najwiecej grup mięśniowych a gumy które stawia im opór, sprawia ze będziemy czuć bardzo mocno prace naszych mięśni.


TABATA - jest to trening o wysokiej intensywności. Podczas krótkiego czasu naprzemiennie będziemy ćwiczyć 20s. dając z siebie 100% a następnie 10s. odpoczywamy, wyrównując oddech aby wykonywać kolejna 20s. treningu. Trening ten poprawi Twoja wydolność i dodatkowo podczas tego treningu i jeszcze długo po nim spalać będziesz mnóstwo kalorii.

TABATA - jest to trening o wysokiej intensywności. Podczas krótkiego czasu naprzemiennie będziemy ćwiczyć 20s. dając z siebie 100% a następnie 10s. odpoczywamy, wyrównując oddech aby wykonywać kolejna 20s. treningu. Trening ten poprawi Twoja wydolność i dodatkowo podczas tego treningu i jeszcze długo po nim spalać będziesz mnóstwo kalorii.

PARTY WOD - czyli workout weekendowy, który pozwoli Ci zakończyć tydzień w przytupem, a dzięki któremu wejdziesz w weekend z mega energia i chęcią do działania

MMA - trening mieszanych sztuk walki, takich jak: zapasy, kickboxing, boks, BJJ ( brazylijskie jiu jitsu)


 
 
image2 (1)
image3 (1)