Dobrze dobrany trening to podstawa zdrowia i kontroli sylwetki






W Centrum Treningowym Ślęza na ponad 200 m² powierzchni znajdziecie różnorodną ofertę zajęć sportowych i rekreacyjnych

Dzięki nim łatwo zadbać o zdrowe i silne ciało, zgubić zbędne kilogramy, jak również wyćwiczyć prawidłową postawę i zapobiegać schorzeniom wynikającym z siedzącego trybu życia.

Doskonałe wyposażenie naszego kompleksu nawet największego sceptyka przekona do podjęcia zdrowego wysiłku i pracy nad kondycją. Wyposażona w sprawdzone i profesjonalne maszyny siłownia umożliwi klientom efektywne rzeźbienie sylwetki oraz wzmocnienie wybranych partii mięśniowych. Strefa ćwiczeń kardio pomoże skutecznie poprawić kondycję i zadbać o lepszą wydajność układu krążeniowo-oddechowego.

Do wyboru mamy wachlarz specjalności treningowych – od spokojnej jogi, przez klasyczne treningi siłowe w nowoczesnej siłowni, intensywne zajęcia Cross Training, aż po ćwiczenia wytrzymałościowe w ramach indoor cycling. W przygotowaniu jest także sala do zajęć pilates oraz pomieszczenie dla sekcji tanecznej.


Zajęcia Grupowe



grafik_ct
ABT

Trening ukierunkowany na kształtowanie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). ABT to jednocześnie trening wprowadzający i przygotowujący organizm do wysiłku fizycznego. Podczas zajęć skupiamy się na nauce kroków podstawowych (wydłużona rozgrzewka), i technice wykonywania podstawowych ćwiczeń wzmacniających, które są niezbędnym elementem wprowadzającym do efektywnego treningu. Koncentracja podczas treningu na pracy dolnych partii ciała pozwoli na wypracowanie jędrnych pośladków, zgrabnych nóg i smukłej talii.


Prowadząca: Justyna Niedzielska
Aktywna mama i dziecko

Ogólnorozwojowy trening grupowy dla Pań, idealny dla osób chcących szybko wrócić do formy po porodzie. W programie zajęć uwzględniamy zmiany jakie zaszły w czasie dziewięciu miesięcy ciąży, pracujemy nad poprawą ogólnej wydolności organizmu, wyrównaniu napięć mięśniowych, wysmukleniem sylwetki, poprawą postawy ciała, wzmocnieniem kręgosłupa i wzrostem świadomości ciała. Szczególna uwaga poświęcona jest na stabilizację miednicy, wzmocnienie mięśni osłabionych podczas ciąży, aktywizację mięśni dna miednicy i odpowiednią pracę powłok brzucha. Podczas zajęć nie zabraknie codziennej profilaktyki i kontaktu z innymi mamami. Szczególnym atutem jest wspólny trening z maluszkami, dzięki czemu mamy nie muszą organizować dla nich opieki podczas pobytu na treningu.


Prowadzący: Izabela Ślęzak-Walczybok
Body Workout

Body workout to ogólnorozwojowy trening wzmacniający i modelujący sylwetkę. Bazuje na podstawowych ćwiczeniach, które stopniowo modyfikujemy w bardziej złożone kombinacje, angażujące coraz to więcej grup mięśniowych. Płynność łączenia ćwiczeń oraz praca w interwałach aktywizuje układ krążenia i oddechowy. To idealna recepta na smukłą, piękną i kształtną sylwetkę. Stosowanie dodatkowego sprzętu (hantle, gumy oporowe, piłki) zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich. Doskonały trening stanowiący kolejny poziom po zajęciach ABT.


Prowadząca: Justyna Niedzielska
Cross Training

Trening odbywający się na specjalnie przygotowanej sali. Cross Training to uniwersalny program dla wszystkich, niezależnie od poziomu sprawności i doświadczenia. Podczas treningu samodzielne dopasowujemy go naszych możliwości poprzez modyfikacje czasu wykonania ćwiczenia, ilości powtórzeń, intensywności itp. Jeśli jesteś amatorem sportu, chcesz zrzucić kilka kilogramów lub szukasz aktywności, która przygotuje Cię na wyzwania dnia codziennego, a w dodatku nie masz czasu na wielogodzinne wizyty na siłowni, Cross Training jest właśnie dla Ciebie! Różnorodne i ciekawe ćwiczenia aktywizujące wszystkie partie mięśni sprawią, że w stu procentach zaangażujesz się w zajęcia. Efektem treningu będzie harmonijnie wyrzeźbiona sylwetka oraz satysfakcja z zabawy i nauki w gronie ludzi podobnie jak Ty nastawionych na osiągnięcie celu.


Prowadzący: Marcin Hołodniuk
Express brzuch

Express BRZUCH to skondensowany pakiet ćwiczeń dla mięśni brzucha. Zajęcia trwają 30 minut. Zajęcia skoncentrowane na ćwiczeniu mięśni brzucha idealnie wzmocnią oraz podkreślą sylwetkę płaskiego brzucha.


Prowadząca: Robert Stwiertnia
Indoor Cycling

Indoor cycling Treningi indoor cycling - znane również jako spin, spinning lub power bike - motywują uczestników do maksymalnego wysiłku w atmosferze wspierającej grupy. Każdy chętny do sprawdzenia swoich sił na rowerze stacjonarnym otrzymuje do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt z wieloma możliwościami ustawień i dopasowania do swoich potrzeb. Dynamiczny trening na rowerze wzbogacony odpowiednią muzyką i efektami świetlnymi świetnie stymuluje oraz pozwala na lepsze poznanie możliwości naszego ciała i skuteczne ich polepszanie. Podczas indoor cycling spalisz dużą ilość kalorii, pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej i wyrzeźbisz piękne mięśnie nóg i pośladków, nie obciążając przy tym stawów.


Prowadzący: Małgorzata Kuczyńska, Joanna Augustyn
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci

Gimnastyka korekcyjna dla dzieci. W trosce o zdrowie Państwa dzieci zapraszamy na gimnastykę korekcyjną. Gimnastyka korekcyjna jest częścią wychowania fizycznego i obowiązują w niej zasady metodyki wychowania fizycznego. Mimo to gimnastyka korekcyjna jest specyficzną formą ćwiczeń, w których ruch został w pewnej mierze podporządkowany celom terapeutycznym. Stosowane zestawy ćwiczeń mają doprowadzić do korekcji postawy ciała. To powoduje, że specyficzne są również zasady i metody stosowane w gimnastyce korekcyjnej. Gimnastyka korekcyjna nie tylko zapewni dzieciom aktywną formę spędzania wolnego czasu, ale przyczyni się także do jakże ważnej profilaktyki wad postawy. Kształtowanie prawidłowej postawy ciała jest głównym założeniem gimnastyki. Niezwykle ważnym elementem jest także utrwalenie nawyków korygowania postawy ciała. Tego chcemy nauczyć naszych najmłodszych pacjentów. Ta forma ruchu ma jeszcze szereg innych założeń i zadań zarówno dydaktycznych jak i wychowawczych.


Prowadzący: Kamila Cedler
Gimnastyka dla seniorów

Gimnastyka dla seniorów to sposób na poprawienie kondycji ruchowej, a co za tym idzie – uzyskanie większej sprawności w wykonywaniu codziennych zajęć i uchronienie się przed urazami. Ćwiczenia dostosowane do potrzeb osób starszych nie obciążają stawów ani kolan. Regularne uprawianie sportu – nawet najmniej wymagającego – przyczynia się nie tylko do podwyższenia jakości życia, ale także do jego wydłużenia. Dzięki ćwiczeniom można poprawić kondycję, zmniejszyć ryzyko kontuzji, wzmocnić mięśnie, dotlenić organizm, a nawet trwale obniżyć ciśnienie tętnicze krwi oraz zapobiec wielu chorobom, np. depresji. Gimnastyka dla seniorów nie może zaszkodzić, o ile jest dostosowana do indywidualnych potrzeb organizmu. Nawet przy dużej męczliwości minimalna dawka ruchu przynosi wiele dobrego.


Prowadzący: Kamila Cedler
Iron Kids

Iron Kids to trening funkcjonalny dla dzieci, opracowany przez instruktorów fitness, trenerów personalnych, pedagogów oraz specjalistów rehabilitacji ruchowej i fizjoterapii. Jest to wszechstronny trening ogólnorozwojowy z elementami gimnastyki sportowej, lekkiej atletyki oraz akrobatyki. Zajęcia rozwijają wszystkie cechy motoryczne, koordynację ruchową, równowagę mięśniową, zapobiegają wadom postawy, uczą prawidłowych nawyków ruchowych.


Prowadzący: Maciej Bloch / Marcin Minkina
Joga

Zajęcia jogi prowadzone pod okiem doświadczonych instruktorów, pomogą znaleźć energię dla ciała i oczyścić umysł po intensywnym dniu w pracy. Dzięki naukom prawidłowego oddychania i harmonizowania z nim ruchów, w łatwy sposób osiągniesz wewnętrzny spokój i radość. Praktykując jogę rozluźniasz napięte stresem mięśnie oraz przywrócisz postawie lekkość i siłę. Poszczególne asany (postawy w jodze) mogą być wykonywane na każdym poziomie sprawności czy elastyczności ciała. W miarę praktyki zakresy ćwiczących osób powiększają się stopniowo i pomagają przekraczać kolejne granice. Ponieważ forma zajęć pozwala na indywidualne podejście do uczestników, ich potrzeby i oczekiwania stawiamy zawsze na pierwszym miejscu, bez względu na to w jakim są wieku i ile wiedzą o jodze.


Prowadzący: Bartosz Ślusarski
Kettlebells

Kettlebells to zajęcia, w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń - zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało. Zajęcia polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym.


Prowadzący: Robert Stwiertnia
On ramp

On ramp to specjalnie przygotowany 4-tygodniowy program zajęć, które wprowadzą nas w świat Cross Training. Każde zajęcia to solidna dawka wiedzy na temat podstawowych technik wykorzystywanych podczas treningów WOD (treningów dnia). W czasie trwania cyklu pomożemy określić Twój cel treningowy oraz metody i sposoby, aby go osiągnąć.


Prowadzący: Marcin Hołodniuk
Pilates

Pilates bezpieczny i skuteczny system ćwiczeń. Wymaga niezwykłej współpracy umysłu i ciała. Technika ta jest idealna dla osób z bólami kręgosłupa, usprawnianych po wypadkach. Cel: tworzenie prawidłowych wzorców ruchowych. Ćwicząc Pilates ciało uzyskuje właściwą jędrność i elastyczność, brzuch staje się bardziej płaski, kończyny dłuższe, plecy mocniejsze, sylwetka staje się smukła jak u tancerza. Zajęcia przeznaczone dla osób w każdym wieku. Ćwiczenia dostosowane są do indywidualnych możliwości, rozwijają sylwetkę pełną wdzięku i elegancji doprowadzając ciało do pełnej sprawności.


Prowadząca:Kamila Cedler
Salsation

Salsation to połączenie treningu funkcjonalnego i różnych stylów tanecznych pochodzących z najgorętszych stron świata – salsy, reggae, samby, flamenco i wielu innych. Salsation ma na celu nie tylko rozruszać ciało, ale także zrelaksować umysł i poradzić sobie z nagromadzonym stresem. Każda choreografia to oddzielna historia, która stwarza okazję do pokazania swoich emocji i wyrażenia siebie poprzez ruch. Mnóstwo spalonych kalorii oraz dobra zabawa gwarantowana.


Prowadząca: Kamila K.
Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny wykorzystujący głównie obciążenie własnego ciała, skoncentrowany na wzmacnianiu głębokiej warstwy mięśni posturalnych. Trening stacyjny z wykorzystaniem dodatkowych przyborów i przyrządów. To bardzo ciekawa forma aktywności fizycznej, bo różnorodność ćwiczeń sprawia, że każde zajęcia są inne i nie ma nudy. Proponowane ćwiczenia mają poprawić nasze funkcjonowanie w życiu codziennym - wchodzenie po schodach, dobiegnięcie do autobusu czy tramwaju nie będzie dla nas żadnym problemem..


Prowadzący: Robert Stwiertnia
Tabata

Tabata czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć wykonujemy od 3 do 5 takich interwałów.Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.


Prowadzący: Marcin Hołodniuk
TRX

TRX to trening funkcjonalny, gdzie ćwiczymy z ciężarem własnego ciała przy pomocy specjalnych pasów. Trenując całe ciało, poruszamy wszystkie najważniejsze mięśnie, pozwalając im na równomierny rozwój. Co ważne, nie dokładamy sztucznych obciążeń, tak więc stawy i kręgosłup mogą się rozwijać i wzmacniać w prawidłowym tempie. Ćwicząc z TRX będziecie mieli ładnie zbudowane i wyrzeźbione ciało, będziecie zdrowsi, lżejsi, zwinniejsi i szczęśliwsi. Panowie mogą podjąć wyzwanie osiągnięcia upragnionego „kaloryfera”, zaś panie nie muszą się obawiać nadmiernego rozrostu mięśni: Wasze ciało zgubi to, co jest mu zbędne. To wszystko dzięki specjalnym treningom opartym o ćwiczenia z ciężarem własnego ciała.


Prowadzący: Robert Stwiertnia
Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup to specjalistyczny trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, kształtowaniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Poprawa wydolności mięśni brzucha, pleców i pośladków, angażuje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, a co za tym idzie zapobiega powstawaniu lub nawrotom bólów. Zajęcia skierowane zwłaszcza osób prowadzących siedzący tryb życia.


Prowadząca: Justyna Niedzielska
Zgrabna sylwetka

Zgrabna sylwetka - trening pozwala w stosunkowo niewielkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia rozpoczynają się krótką i prosta rozgrzewką, później będziemy ćwiczyć przy pomocy różnorodnego sprzętu i technik. Są to zajęcia odpowiednie dla każdego, nawet dla początkujących. Na zajęciach wpływamy na wysmuklenie sylwetki, przyspieszenie metabolizmu, zwiększenie wydolności fizycznej organizmu, wzmocnienie mięśni. Zajęcia dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania!


Prowadząca: Kamila C.
Zumba

Zumba gorące rytmy, - energetyzująca muzyka, pozytywna energia i emocjonalna euforia – aż trudno uwierzyć, że wystarczy godzina aerobiku, by poczuć się jak na latynoskim parkiecie. Sedno jednak w tym, że nie chodzi o zwykły aerobik, ale o zajęcia Zumby. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się innowacyjna metoda łącząca fitness z tańcami latynoskimi. Metoda, która zrewolucjonizowała rynek fitnessu i zamieniła zwykły trening w gorącą imprezę. Zumba to gruzińska nazwa kamienia filozoficznego,oznacza mniej więcej tyle, co: „wystarczy tylko chcieć”. Ten rodzaj aktywności łączy rytmy latino i międzynarodowe. Dynamiczny, wesoły, efektywny, interwałowy (w zmiennym tempie) trening aerobowy z latynoskim podkładem jest świetny dla urody i zdrowia. Tańcząc zumbę, rzeźbimy ciało, odstresowujemy się, nabieramy pewności siebie. Ten nowoczesny system fitnessu, idealnie i w krótkim czasie kształtuje sylwetkę, dostarczając przy tym świetnej zabawy.Jest to jednocześnie świetny trening o charakterze interwałowym, trening aerobowy, wytrzymałościowy oraz cardio. Naprzemienne wolniejsze i szybsze rytmy sprzyjają spalaniu tkanki tłuszczowej, a elementy zaczerpnięte z aerobiku świetnie rzeźbią i wysmuklają sylwetkę. Unikalna atmosfera zabawy jest źródłem endorfin i daje niesamowitą energię. Przeciętnie 600 kcal na godzinę zajęć – to świetny wynik! Jednym słowem Zumba to fitness kształtujący sylwetkę, poprawiający kondycję, wyzwalający potężne dawki pozytywnej energii. Angażujemy podczas niego całe ciało, a szczególnie pracują uda, pośladki oraz brzuch. Dzięki ciągłym zmianom rytmu oraz nieregularnym interwałom, raz szybszym, raz wolniejszym, ćwiczenia są naprawdę intensywne. Jest przeznaczona dla wszystkich nie zależnie od wieku, płci, zdolności ruchowych lub doświadczenia w tańcu lub fitnessie, gdyż łatwo ją dostosować do indywidualnych potrzeb i możliwości. Dzięki prostocie uczestnicy zajęć nie muszą się skupiać na zapamiętywaniu skomplikowanych układów, a same zajęcia są czystym relaksem, gdzie odpoczywa i ciało i umysł. Kto ćwiczy Zumbę tak naprawdę nie myśli, że w ogóle ćwiczy, tylko świetnie się bawi.


Prowadząca: Kamila K.